Piegāde un apmaksa

1. Preču piegāde

1.1.  Jūsu pasūtījums tiks apstrādāts pēc pilnīgas tā apmaksas. Kad prece ir noliktavā, mēs apņemamies to piegādāt 1-4 darba dienu laikā, pretējā gadījumā mēs Jums personīgi paziņosim piegādes datumu.
1.2.  Ja prece nav noliktavā, piegāde var ilgt no vienas līdz divām nedēļām. Izņēmuma gadījumos piegādes termiņi var atšķirties citu apstākļu dēļ (piemēram, muitas).
1.3.  Pasūtītās preces, kas mums ir noliktavā, mēs izsūtīsim tajā pašā darba dienā, kad tiek saņemts maksājums, un, ja maksājums būs redzams ne vēlāk kā līdz plkst. 15:00, pretējā gadījumā mēs preces nosūtīsim nākamajā dienā.
1.4.  Mēs (t.i., pārdevējs) paturam tiesības izņēmuma gadījumos neparedzētu apstākļu dēļ atlikt piegādi. Kad tas notiek, pārdevējs apņemas pēc iespējas ātrāk informēt Jūs par piegādes kavēšanos un norādīt precīzu piegādes datumu.
1.5.  Pasūtījumi tiek iepakoti tā, lai novērstu jebkādus produkta bojājumus.
1.6.  Jūsu izvēlētā prece tiks salikta individuālā iepakojumā, kur būs norādītas sūtītāja un saņēmēja adreses.
1.7. Mājaslapā norādītās cenas un cenas sazinoties pa tālruni vai e-pastu var atšķirties.

2. Pārdevēja atbildība

2.1.  Pārdevējs neatbild par sekām, kas var rasties, iesniedzot nepareizu informāciju par sevi.
2.2.  Pārdevējs nav atbildīgs par citām saitēm, kas atrodas tiešsaistes veikalā, to sauru un sniegto informāciju.
2.3. Pārdevējs patur tiesības apturēt vai mainīt savu darbību jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma.
2.4. Pārdevējs apņemas piegādāt pasūtīto preci uz adresi, kuru norādījāt, veicot pasūtījumu.
2.5. Pārdevējs patur tiesības nomainīt pasūtīto preci ar līdzīgu (ja tajā laikā mums nav jūsu izvēlētās preces) vai atmaksāt naudu 7 (septiņu) darba dienu laikā.

3. Pircēja atbildība

3.1.  Pircējs ir atbildīgs sniegt patiesu un precīzu informāciju par sevi.
3.2.  Pircējs pilnībā uzņemas atbildību par visām darbībām mūsu tiešsaistes veikalā.
3.3.  Pircējs apņemas ievērot visus noteikumus iepērkoties e-veikalā.

4. Preču atgriešana

4.1.  Ja Pircējam ir nepieciešams atgriezt vai nomainīt pasūtīto preci, kas iegādāta no mūsu tiešsaistes veikala, to var izdarīt 14 darba dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Atgriežot vai apmainot preci, tai jābūt iesaiņotai oriģinālajā iesaiņojumā, to nedrīkst izmantot vai sabojāt. Tai ir jāizskatās tāpat kā saņemšanas brīdī. Pircējam jāuzraksta Pārdevējam uz e-pastu savu pasūtījuma numuru un komentāru par produktu, un Pārdevējs sazināsies ar Pircēju, lai vienotos, kā visu atrisināt pēc iespējas ātrāk.
4.2.  Kamēr prece tiek atgriezta vai nomainīta, Pircējs ir atbildīgs par šo preci, un atgriešanas vai nomaiņas izmaksas Pircējam ir jāmaksā pašam. Nosūtīšanas izmaksas Pārdevējs segs tikai tad, ja tika saņemta cita prece, vai kā citādi nelietojama. Kvalitatīvas pasūtītās preces netiek atgrieztas.
4.3.  Atdodot preci, ja tā tika nosūtīta ar bezmaksas piegādi, no kopējās summas mēs atskaitīsim piegādes maksu, ja esat samaksājis par sūtījumu, šī maksa netiks atmaksāta.
4.4. Iepērkoties tiešsaistes veikalā – noslēdzot distances līgumu, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma. Latvijas Republikas “Patērētāju tiesību aizsardzības likums” un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 “Noteikumi par distances līgumu”nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot tiešsaistes veikalā iegādāto preci atpakaļ Pārdevējam. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
4.4.1. prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
4.4.2. prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
4.4.3. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.